Szkolenia2

Szanowni Państwo,

Jako dojrzałe, prężnie rozwijające się i skutecznie zarządzane przedsiębiorstwo z jasno określoną wizją, z przyjemnością informujemy, że w oferty naszych usług dołączył nowy blok –Szkolenia i wdrożenia z zakresu szeroko pojętego Lean Management.

Lean Management to redukcja zbędnych kosztów, ułatwienie i podnoszenie efektywności pracy, poprawa warunków BHP i dążenie zespołu do wspólnie obranego celu.

Zainspiruj się, Rzuć wyzwanie marnotrawstwu i stwórz kulturę ciągłego doskonalenia

Odkryj potencjał Swojej Firmy!

Optymalizuj, doskonal, osiągaj sukces

“Minimalizuj straty, maksymalizuj efektywność”

Zainspiruj się!

Doskonale trafiłeś jeżeli:

  • o filozofii Lean Management chcesz dowiedzieć się podstaw – zapoznać się z teorią i „doświadczyć” zastosowania różnych narzędzi lean na żywo np. w naszej fabryce

  • zgłębić wiedzę poprzez przystępne, zwizualizowane przełożenie teorii tejże filozofii, poparte przeważającą ilością praktyki, warsztatów i pozwania jej tajników na żywym organizmie podczas warsztatów w naszej fabryce

  • wdrożyć w swojej organizacji zarządzanie leanowe ale potrzebujesz kogoś, kto wskaże Ci jak to zrobić w sposób skuteczny, pokieruje działaniami, zaproponuje rozwiązania, będzie asystował i podpowie, jak przekonać do tego Twoich pracowników – u Ciebie w firmie nasi szkoleniowcy – praktycy zajmą się dopasowaniem stosownych rozwiązań.

Oferujemy szkolenia i programy wdrożeniowe obejmujące:

    Lean Management poziom podstawowy

    Lean Management poziom zaawansowany

    Systemy szkoleń pracowniczych i funkcjonowanie tzw. DOJO room zakładzie produkcyjnym

Nasza oferta kierowana jest do szerokiego grona odbiorców takich jak:

  • Przedsiębiorstwa produkcyjne i produkcyjno usługowe
  • Osoby fizyczne
  • Uczelnie wyższe
  • Firmy szkoleniowe – jako partner
  • każdy inny podmiot chcący w praktyce zapoznać się i praktykować szczupłe zarządzanie w życiu zawodowym lub prywatnym

Co wyróżnia naszą ofertę szkoleniową:

  • indywidualizacja i elastyczność projektów szkoleniowych
  • szkoleniowcy praktycy z wieloletnim doświadczeniem w branży produkcyjnej
  • warsztat szkoleniowy to nasza fabryka, wszystko w jest w „realu”
  • wdrożenie zarządzanie elanowego odbywa się w sposób zindywidualizowany, na miejscu u Klienta
  • pozostajemy w kontakcie „gwarancyjnym” i doradzamy także po programie szkoleniowym wg zasad określonych w ofercie
  • optymalizacja procesów na stanowiskach pracy, liniach produkcyjnych czy mapowanie procesów przy pomocy nowoczesnego narzędzia – programu projektowego GP4D

Lean Management to nasza pasja i znamy się na nim najlepiej!

Nic nie zrobi się samo, ba.. często jest tak, że nikt nie może zrobić naszej pracy za nas i my także nie wdrożymy leana za was, ale zrobimy coś więcej! Pokażemy Wam jak i zbudujemy z Wami plan wdrożeniowy, będziemy asystować przy jego realizacji i razem w Wami ocenimy korzyści płynące z tego projektu.

Nasze szkolenia zawsze są szyte pod potrzeby indywidualnego Klieta. Z każdym zainteresowanym przeprowadzamy, najczęściej w jego siedzibie, szczegółowy wywiad wraz z wizją lokalną, a po definiowaniu potrzeb i możliwości, przedstawiamy dopasowaną ofertę.

Profile naszych szkoleniowców.

Marcin Zieliński – z wykształcenia japonista, obecnie Ekspert Inżynierii Przemysłowej.

W firmie piastował najróżniejsze stanowiska, od Menedżera Sekcji Administracji do Pełnomocnika Zarządu ds. Zarządzania Ryzykiem. Przez większość zatrudnienia w SCPL pełnił też funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. ISO. Koordynował proces wdrożenia standardu ISO/TS (późniejszy IATF) w organizacji, oraz przeszkolił z tematyki ISO setki pracowników.

Od końca 2022 roku rozwija projekt związany w wdrożeniem procesu projektowania i doskonalenia linii produkcyjnych przy wykorzystaniu symulacji tworzonych przy pomocy specjalistycznego oprogramowania (GP4D); jest to pionierski projekt dla Grupy Sohbi, o zasięgu potencjalnie ogólnoświatowym, stwarzający, m.in., olbrzymi potencjał szkoleniowy, dzięki możliwości wizualizacji i oceny wpływu stosowanych udoskonaleń.

Paweł Skonieczny – Specjalista ds. szkoleń w Sohbi Craft Poland, doświadczony technik obsługi stanowisk produkcyjnych, przezbrojeń i kontroli jakości w środowisku hali produkcyjnej, produkcji w standardach ISO 9001, 14001 i IATF.

Obecnie zajmujący się przygotowywaniem prowadzeniem szkoleń stanowiskowych,, obsługo maszyn produkcyjnych, 5S, BHP, P- Poż, tropienia MUDA, wiedzy technicznej wspomagania produkcji obsługi bezpośredniej maszyn w standardach Lean.

Opiekun nowych pracowników. Znający firmę i pracowników, zawsze chętny do wdrażania nowych rozwiązań oraz usprawnień. 13 lat doświadczenia w firmie produkującej części dla branży samochodowej. Człowiek z zasadami, ceniący sobie pracę zgodną ze standardami.

Pasjonat lotnictwa oraz nowoczesnej technologii cywilnej oraz wojskowej. Operator dronów.

Tomasz Chodór – Dyrektor Fabryki Sohbi Craft Poland, Członek Zarządu (5 lat), magister inżynier mechaniki i budowy maszyn, absolwent MBA, 15 lat w firmie produkcyjnej zajmującej się produkcją części od samochodów tj. półproduktowych elementów, głownie tłoczonych, z metali w standardach IATF.

Doświadczony technik standaryzacji procesów (3 lata), Menedżer Utrzymania Ruchu i Produkcji (7 lat).

Czynny audytor wewnętrzny systemów ISO9001, 14001 i IATF. Po kursach zewnętrznych ze „szczupłego zarządzania”, pasjonat technik zarządzania bezpieczeństwem, 5S, jakością, wydajnością. Autor i współautor wspomnianych technik zarządzania w SCPL.

Sylwester Pardyka – Specjalista ds. szkoleń z 8 letnim doświadczeniem w branży automotive. Początkowo operator kontroli jakości, potem Lider zmiany pracujący ze standardami ISO 9001, 14001 oraz IATF.

Kilkuletnie doświadczenie w szkoleniach pracowników z obsługi oraz programowania maszyn współrzędnościowych. Obecnie zajmuje się szkoleniami jakościowym oraz poszerzającymi świadomość pracowników

Osoba znająca liczne narzędzia zarządzania jakością w firmach produkcyjnych m. in. – 5W, Diagram Ishikawy, 8D, Six Sigma.

Prywatnie fan hokeja, miłośnik gier komputerowych oraz planszowych

Zapraszamy do kontaktu!
Na wszystkie pytania odpowie Małgorzata Laszenko/ Koordynator zarządzający Administracji
tel: 693 950 463
mail: malgorzata.laszenko@sohbi.pl